Aprotynina podczas przeszczepiania tętnic wieńcowych i ryzyka zgonu cd

Bardzo niska ekspozycja została zdefiniowana jako otrzymanie jednej fiolki lub mniej niż 2 miliony KIU aprotyniny lub jednej fiolki lub mniej niż 10 g kwasu aminokapronowego. Niska ekspozycja została zdefiniowana jako otrzymanie więcej niż jednej fiolki lub 2 miliony do 4 milionów KIU aprotyniny lub więcej niż jednej fiolki lub 10 g do 20 g kwasu aminokapronowego. Wysoką ekspozycję zdefiniowano jako otrzymanie ponad 4 milionów KIU aprotyniny lub więcej niż 20 g kwasu aminokapronowego. Ponieważ masy ciała pacjentów nie były dostępne, nie mogliśmy przeprowadzić analizy odpowiedzi na dawkę. Kontynuacja rozpoczęła się w dniu operacji. Rezultatem badania był status śmierci, zgodnie z rutynowo zgłoszonym formularzem roszczeń szpitalnych UB92.
Charakterystyka pacjentów w badaniu i szpitalach
Cztery typy cech zostały wyodrębnione z rekordów bazy danych porównawczych Perspective. Badanymi czynnikami socjodemograficznymi były: wiek, płeć, rasa, status dochodów (ze stanem o niskim dochodzie definiowanym jako otrzymanie Medicaid lub klasyfikacja jako ubogie), niezależnie od tego, czy pacjenci mieszkali z partnerem krajowym, czy palili papierosy i rokiem przyjęć. Markery prognozy były typu przyjęcia (awaryjne vs. wyborcze); dzień hospitalizacji, w którym wykonano CABG; liczba statków uczestniczących w CABG; obecność lub brak powtórzenia CABG, wszelkie dodatkowe operacje chirurgiczne w dniu operacji indeksu oraz przezskórna procedura wieńcowa lub tromboliza przed operacją CABG; i złożona lub nieskompleksowa CABG.12-14 Złożona operacja CABG została zdefiniowana jako przyjęcie w trybie nagłym, powtórzenie CABG lub dodatkowa operacja kardiochirurgiczna w dniu CABG.
Uwzględniono informacje na temat dwóch typów współistniejących warunków. Choroby przewlekłe występujące w rozpoznawaniu rozładowania obejmowały cukrzycę, nadciśnienie, chorobę wątroby, przewlekłą obturacyjną chorobę płuc lub astmę, raka, zawał serca, poprzedni udar, zapalenie wsierdzia, chorobę naczyń obwodowych, przewlekłą chorobę nerek i zaburzenia hemostatyczne (trombocytopenia idiopatyczna, hemofilia, niedobór białka S, niedobór białka C lub białaczka). 15-19 Uwzględniono również współistniejące warunki lub wskaźniki ciężkości choroby wynikające z procedur i stosowania leku przed operacją. Należały do nich: dławica piersiowa, niewydolność nerek, niewydolność serca, arytmia, cukrzyca, zatrzymanie krążenia i stosowanie warfaryny, leków fibrynolitycznych lub bezpośrednich inhibitorów trombiny, inhibitorów klopidogrelu lub glikoproteiny IIb / IIIa, ekspanderów plazmatycznych lub radiologicznych środków kontrastowych.20-22. brak zarejestrowanej diagnozy, wartość tej współzmiennej została ustalona na 0.
W końcu zbadaliśmy charakterystykę szpitali i chirurgów. Składały się one ze statusu nauczania w szpitalu (szpital nauczający lub nienauczący), regionu szpitalnego (środkowy zachód, północno-wschodni, południowy lub zachodni), lokalizacji szpitala (miejskiego lub wiejskiego), wielkości szpitala (liczba łóżek) i liczby procedur CABG wykonywanych podczas okres badań w każdym szpitalu i przez każdego chirurga.
Analiza statystyczna
Przeanalizowaliśmy ryzyko zgonu podczas całego okresu hospitalizacji, a także w ciągu pierwszych 7 dni po CABG.
Podstawowa kohorty do badań
Obliczyliśmy surowe współczynniki ryzyka i ryzyka oraz związane z nimi przedziały ufności 95%, bez korekty dla wielu analiz
[hasła pokrewne: stomatologia cennik, stomatolog olsztyn, leczenie kanałowe ]