Rozpoznanie okołooperacyjnego zawału mięśnia sercowego z pomiarem troponiny sercowej I ad 7

Prawdopodobnym wyjaśnieniem jest, że zdiagnozowano zawały, które mogły zostać pominięte w innych badaniach. Ponadto, ponieważ pacjenci biorący udział w naszym badaniu musieli być przyjęci co najmniej jeden dzień przed zabiegiem chirurgicznym w celu uzyskania przedoperacyjnego echokardiogramu, nie można było zapisać pacjentów z niskim ryzykiem przyjmowanych tuż przed zabiegiem chirurgicznym. Ostatecznie wszyscy pacjenci w naszym badaniu, którzy przeszli operację naczyniową przeszli obszerne zabiegi (Tabela 1). W związku z tym uczestnictwo w naszym badaniu było stronnicze na korzyść pacjentów ze zwiększonym ryzykiem wystąpienia urazu sercowo-naczyniowego. Pomiar troponiny I jest dokładną metodą potwierdzającą lub wykluczającą rozpoznanie okołooperacyjnego uszkodzenia serca. Jego stosowanie powinno być prostsze i bardziej opłacalne niż rutynowe stosowanie echokardiografii. Ponadto, lepsze wykrywanie okołooperacyjnego zawału mięśnia sercowego powinno pomóc wyjaśnić prawdziwą częstość występowania, czynniki predykcyjne i znaczenie prognostyczne okołooperacyjnego uszkodzenia serca.
Finansowanie i ujawnianie informacji
Częściowo wspierane przez granty (grant szkoleniowy 5-T32-ESO-7066 i grant specjalistycznego centrum badań w chorobie wieńcowej i naczyniowej HL 17646) od National Institutes of Health and Baxter Diagnostics.
Dr Ladenson jest konsultantem Baxter Diagnostics, a dr Jaffe jest konsultantem Abbott Laboratories w zakresie stosowania markerów uszkodzenia mięśnia sercowego. Istnieją umowy licencyjne między Washington University i Baxter Diagnostics w zakresie biochemicznych markerów sercowo-naczyniowych.
Jesteśmy wdzięczni dr. Williamowi Hopkinsowi za przegląd echokardiograficzny, dr Philipowi Millerowi za konsultacje statystyczne, V. Landt za pomoc techniczną, S. Gilvary, RDCS, za pomoc echokardiograficzną, oraz S. Viviano za pomoc w przygotowanie manuskryptu.
Author Affiliations
Z Oddziału Kardiologicznego (JEA, VGD-R., ASJ), Oddziału Chirurgii, Oddziału Chirurgii Naczyniowej (GAS, BTA), Oddziału Chirurgii Ortopedycznej (KHB, LGL) i Oddziału Medycyny Laboratoryjnej (JHL), Washington University School of Medicine, St. Louis; oraz Wydział Medycyny Laboratoryjnej, Uniwersytet Vanderbilt, Nashville (GSB).
Prośba o przedruk do Dr. Jaffe w Washington University School of Medicine, 660 S. Euclid, Box 8086, St. Louis, MO 63110.
[podobne: zagrzybiony organizm objawy, olejek imbirowy, potencjalny dawca szpiku ]